natural

  • ۰
  • ۰

راجع به کاشت ابرو و عوارض آن بیشتر بدانیم !

عمل جراحی  کاشت ابرو یک عمل جراحی بسیار ظریف و حساس بوده که برای اشخاصی  که بر اثر دلایل مختلفی موی ابرو خود را از دست داده اند و متقاضی ابروهای پرپشت ، طبیعی و زیبا هستند ، توسط دکتر متخصص کاشت ابرو و مو در کلینیک پوست و مو و مراکز معتبر زیبایی صورت می پذیرد. اگر چه عمل کاشت ابرو یکی از جراحی های  محدود وعوارض کاشت ابرو بسیار کم است  اما این عمل همانند دیگر عمل های زیبایی عوارض خاص خود را دارد .

کاشت ابرو طبیعی طی یک جلسه ی ۴ تا ۷ ساعته با ایجاد بیحسی موضعی و برداشتن موهای  پیوندی از موی پشت گوش فرد که بیشترین شباهت از نظر رنگ و ضخامت را با موهای ابرو دارند ، انجام می شود.

با جدا نمودن فولیکول های مو به صورت جداگانه و خالص سازی آنها از چربی و پوست های اضافی ، با روش مناسب انتخابی توسط دکتر متخصص در خط رویش طراحی شده ، در جهت و زاویه ی دیگر موهای مو ابرو پیوند زده می شود ، نتیجه ی نهایی رشد موهای پیوندی پس از ۹ الی ۱۲ ماه مشخص می گردد .

پس از شروع به رشد نمودن موهای ابرو پیوندی ، می توان آنها را مانند دیگر موهای ابرو کوتاه ، رنگ و اصلاح نمود .

رشد موهای ابرو پیوندی مانند رشد موهای ناحیه ی سر می باشد ، لذا به کوتاهی منظم و دائمی نیاز دارند .

عوارض کاشت ابرو قبل و بعد از عمل

 

عوارض کاشت ابرو

  • ورم زودگذر اطراف چشم ها
  • درد ناشی از تزریق ماده ی بیحسی به دلیل حساسیت بالای ناحیه ی اطراف چشم ها
  • ایجاد خارش زودگذر پس اتمام کاشت ابرو● کبودی ، التهاب و ورم در ناحیه ی ابرو● خارش شدید طولانی مدت که نشان دهنده ی عفونت در محل کاشت می باشد .در صورت مشاهده ی هر گونه عارضه ی طولانی مدت پس از کاشت ابرو باید به پزشک معالج مراجعه نمود .

دستیابی به نتیجه ی مطلوب از عمل کاشت ابرو مستلزم مراجعه به پزشک متخصص باتجربه و دارای مهارت کافی در عمل زیبایی کاشت ابرو می باشد .

از انجام عمل جراحی کاشت ابرو نزد پزشکان عمومی و بی تجربه جدا باید خودداری نمود .

 

کاشت ابرو نچرال بیوتی

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی