natural

  • ۰
  • ۰

روش های کاشت ابرو

روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو در کلینیک زیبایی  نچرال بیوتی  در محیطی کاملا استریل با استفاده از دستگاههای پیشرفته و مدرن با استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا تحت نظر متخصصین پوست و مو انجام می گیرد .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی کاشت ابرو نچرال بیوتی، با انجام معاینات و گرفتن آزمایشات لازم ابتدا علت ریزش موها را بررسی می نمایند و در نهایت بر اساس نتایج معاینات بهترین و موثرترین روش کاشت ابرو را برای بیماران ارائه می دهند .



کاشت ابرو


کاشت ابرو به روش ترکیبی

در کاشت ابرو طبیعی به روش fit نمیتوانیم تعداد زیادی تار مو را برداشت کنیم برای طاسی های وسیع که نیاز به تعداد بیشتری گرافت میباشد ترکیب روش های fit و fut بسیار موثر است .

روش های کاشت ابرو  عبارتند از

کاشت ابرو به روش sut

در  این روش نیازی به تیغ جراحی نمی باشد و بدون درد و خونریزی است در نتیجه جای اسکار روی سر بجا نخواهد ماند .
ما در کلینیک زیبایی نچرال بیوتی  با استفاده از مدرن ترین تجهیزات کاشت ابرو ، کاشت ابرو به روش sut را تحت نظر متخصصین مو به طور تخصصی ارائه می دهیم .

کاشت مو به روش fut

در این روش یک نوار باریک از پشت سر برداشته میشود و با استفاده از دستگاههای مخصوص فولیکولهای مو به دقت جدا می شوند و در محل دریافت کننده مو کاشته میشوند .
در این روش جای بخیه پشت سر می ماند و با گذشت زمان کم کم محو می گردد .
این روش برای افرادی که بانک موی خوبی دارند استفاده می شود

کاشت مو به روش fit

در این روش فولیکولهای مو از ناحیه اهدا کننده که معمولا پشت سر میباشد با استفاده از تجهیزات مخصوص با دقت بالایی برداشته می شود و در محل دریافت مو که قبلا برش هایی زده شده است.
با استفاده از ابزار و پنس های بسیار ظریفی در جهت رویش موها کاشته می شوند .
در این روش نیازی به جراحی نیست ولی تعداد گرافت موهای محدودی را می توان برداشت کرد.

 

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی